Zoom - це сервіс для проведення відеоконференцій, семінарів і онлайн уроків. Крім відеозв'язку в учасників є можливість обмінюватися один з одним повідомленнями і файлами, тобто Zoom - це ще месенджер.

Якщо під час офісної роботи доводилося збиратися на нараду в одному кабінеті, то з сервісом можна проводити ті ж зборb, але в онлайн режимі, незалежно від відстані між співробітниками.

Можливості сервісу :

  • відеоконференції за участю до 1 000 осіб;
  • підтримка HD якості;
  • до 49 відео на екрані;
  • колективний чат;
  • віртуальні фони для учасників;
  • наскрізне шифрування конференції;
  • функція перекладу учасника в режим очікування;
  • запис конференцій на локальний пристрій або в хмару;
  • підтримка запуску конференцій через Outlook, Gmail або iCal;
  • можливість виходити на зв'язок з мобільного пристрою.

Один з головних плюсів програми - наявність безкоштовного тарифу. На ньому можна підключити до 100 чоловік на конференцію, тривалість зустрічі не більше 40 хвилин. Якщо це не групова конференція, а дзвінок між двома людьми - можна спілкуватися необмежений час. Також немає обмежень на кількість конференцій.

Як завантажити, встановити і зареєструватися в Zoom: покрокова інструкція.

На комп'ютер

Заходимо на сайт Zoom, натискаємо на кнопку «Зарегистрируйтесь бесплатно» або «Безкоштовна реєстрація».

Вводимо адресу електронної пошти, натискаємо «Реєстрація». Можна авторизуватися через пошту Google або аккаунт на Facebook. Для простої участі у конференції за запрошенням (де слід увести номер конференції та пароль доступу), реєструватися не обов`язково.

На пошту прийде лист з посиланням на підтвердження аккаунта. Кількома по ній, щоб підтвердити реєстрацію.

Потім нас просять ввести ім'я, прізвище і придумати пароль. Заповнюємо, тиснемо «Продовжити».

Можна відразу ввести адреси колег - їм на пошту прийде пропозицію зареєструватися в сервісі. Можна пропустити цей крок.

Далі з'являється пропозиція почати тестову конференцію, для цього тиснемо по посиланню або на кнопку «Почати конференцію зараз». Цей крок можна теж пропустити - тиснемо «Перейти до мого профілю».

Сервісом можна користуватися на сайті Zoom, але краще завантажити версію для ПК - так ви не пропустите вхідні повідомлення в чаті і виклик на конференцію. Та й взагалі так зручніше.

Потрібно перейти в центр завантажень, завантажити і встановити на комп'ютер клієнт Zoom для конференцій. Після установки запускаємо на комп'ютері і заходимо під своїм логіном / паролем.

Для роботи з деськтопной версією необхідно ідентифікуватися. Натискаємо на кнопку «Увійти» і вводимо свої дані. Можна зберегти дані, щоб не логінитися кожен раз заново.

На телефон

Можна зареєструватися на сайті, а потім завантажити додаток або пройти реєстрацію відразу з програми. Викачуємо Zoom з магазину додатків:

Відкриваємо додаток, тиснемо «Реєстрація» або «Увійти в систему», де вводимо свій логін / пароль.

У додатку можна починати конференції, підключатися до чужих, планувати майбутні зустрічі, листуватися з учасниками.

Як користуватися Zoom-відеоконференція: найповніше керівництво

Розглянемо на прикладі програми для ПК.

Як налаштувати для роботи

Якщо ви плануєте використовувати Zoom щодня - налаштуйте автоматичний запуск програми при завантаженні Windows. Для цього потрібно натиснути на значок шестерінки і перейти в настройки.

Далі в розділі «Загальні» потрібно поставити галочку біля пункту «Запускати Zoom при завантаженні Windows». (Цього можна не робити, щоб не перевантажувати свою систему під час запуску інших ресурсів).

Потрібно відразу відрегулювати відео та звук. Заходимо до відповідних розділів.

Відео . Тут найголовніше налаштувати наступні параметри:

  1. Камера - вбудована в ноутбук або зовнішня веб-камера.
  2. Режим HD - краще поставити галочку для більш високої якості.
  3. Функція «Підправити мій зовнішній вигляд» - незначно згладжує відео.

Решта галочки можна залишити за замовчуванням.

Звук . Потрібно перевірити підключення та налаштування динаміків і мікрофона. Можна налаштувати свою гучність для програми або залишити галочку напроти пункту «Автоматично регулювати гучність».

Контакти . Як додавати контакти заходимо в відповідний розділ і тиснемо плюсик. Потім «Додати контакт».

Прописуємо поштову адресу людини. Йому на пошту приходить пропозиція зареєструватися в Zoom або завантажити додаток. Натискаємо «Додати контакт». Він зберігається в адресній книзі.

Як створити конференцію в Zoom

Почати конференцію можна двома способами. Перший - запускаємо програму на ПК і в головному вікні натискаємо «Нова конференція».

Другий - заходимо в розділ «Конференції» і натискаємо кнопку «Почати».

За замовчуванням конференція запускається з відео і аудіо, але можна переключитися на аудіо режим без відео, для цього тиснемо «Увійти в аудіоконференцію».

Все керування конференцією відбувається на нижній панелі з кнопками і бічний з учасниками. Щоб відобразити панель слухачів, натисніть «Керувати учасниками». Біля цієї кнопки відображається їх кількість. Відкриється бічна колонка з усіма, хто бере участь в конференції.

Біля кожного користувача відображаються значки мікрофона і камери. Перекреслений значок означає, що мікрофон або камера вимкнені. На скрині нижче видно, що камера вимкнена, а мікрофон працює.

У процесі можна включити свою камеру або відключити звук. Це робиться на нижній панелі.

Порада : в налаштуваннях облікового запису вкажіть свою посаду і відділ - іншим співробітникам буде зрозуміло, з ким вони спілкуються. Це робиться в мобільному додатку в налаштуваннях профілю.

Запрошення учасників

Коли все готово, можна запрошувати учасників. На майбутнє краще робити заплановану конференцію і розсилати запрошення заздалегідь.

Учасників можна додати двома способами. Перший - викликати прямо з конференції. Для цього тиснемо кнопку «Запросити» на нижній панелі.

Потім пишемо емейл-адресу або вибираємо людей зі списку контактів. Обраним людям прийде повідомлення про участь на пошту або в додаток.

Навпаки тих, хто онлайн висвічується зелений куток, навпаки тих, хто оффлайн - сірий. Якщо людина проводить свою конференцію, навпаки його імені висвічується червона камера.

Другий спосіб - натиснути кнопку «Запросити» на нижній панелі, потім скопіювати посилання на конференцію і надіслати її в обраний месенджер, наприклад, в телеграм.

Для запланованої зустрічі теж відразу формується своя посилання, яку можна знайти під конкретної конференцією.

Після закінчення конференції натискаємо на нижній панелі «Завершити конференцію».

Можна завершити її для всіх або вийти самому, попередньо призначивши людини, який закінчить виступ за вас.

Як підключитися до чужої конференції

Учаснику, якому вислали запрошення, прийде посилання на пошту, в обраний вами месенджер або повідомленням в додатку Zoom. Відповідно, йому потрібно натиснути на посилання, щоб потрапити на конференцію.

Якщо вам дзвонять в додатку, щоб відповісти натисніть «Прийняти». Або «Відхилити», якщо не можете прийняти дзвінок. Це функція схожа на дзвінок другу в Скайп.

Учасник чужої конференції може відключати / включати свою камеру і мікрофон, писати в загальному чаті і запитати у організатора можливість запису.

Як запланувати зустріч

Планувальник зустрічей знаходиться на головній сторінці програми.

Які тут настройки:

  1. Тема конференції, дата і час.
  2. Ідентифікатор конференції - можна використовувати свій персональний або створювати автоматично.
  3. Пароль - Коли активований, то для доступу до конференції учасникам знадобиться пароль. Він приходить в повідомленні разом з посиланням на конференцію.
  4. Відеозображення - тут можна включити / відключити відео у організатора і учасників конкретної зустрічі.
  5. Звук - вибираємо звідки буде йти звук - з комп'ютера або програми на телефоні.
  6. Вибираємо в якому календарі зазначити конференцію. Якщо ви і ваші співробітники використовуєте Гугл календар або Outlook, то туди також прийде повідомлення про майбутню зустріч.

Після всіх налаштувань тиснемо «Запланувати».

Всі заплановані зустрічі відображаються в головному вікні програми. Там же можна знайти посилання на конференцію (потрібно натиснути на 3 точки).

Як вмикати / вимикати звук

При налаштуванні запланованої конференції можна заздалегідь призначити, у кого буде включений мікрофон - у організатора або у всіх учасників. Якщо ви просто створили конференцію і додали туди учасників, то за замовчуванням у кожного буде звук і відео, але кожен слухач може сам відключити у себе ці функції.

Також на бічній панелі слухачів для організатора конференції є 2 кнопки - «Вимкнути звук для всіх» і «Включити звук для всіх».

Як включити звук

Якщо потрібно відключити звук у конкретного учасника, то навпаки його імені потрібно підвести мишку до мікрофона і натиснути «Вимкнути звук». Мікрофон буде перекреслений.

Зворотна реакція слухачів

Ця функція дозволяє отримувати зворотний зв'язок від учасників. Наприклад, слухач може підняти «віртуальну руку», сказати «так» чи «ні», повідомити, що пішов пити каву. Реакції відображаються на бічній панелі учасників. Організатор може побачити не тільки відповіді, а й кількісне співвідношення «так» і «ні». Також організатор може очистити всі реакції. Учасник може прибрати тільки свою реакцію.

Зворотна реакція слухачів

Відеофони Zoom

Будь-який учасник конференції може замінити свій фон, але для того, щоб функція працювала, оригінальний фон повинен бути однотонний, бажано зелений (хромакей).

Щоб активувати цю функцію, на нижній панелі біля значка відео тиснемо на стрілку, далі «Вибрати віртуальний фон».

Як встановити відеофон в Zoom

Нас перекидає в настройки, де можна вибрати або завантажити картинку для фону.

Як налаштувати віртуальний фон в Zoom

Демонстрація екрану

У Zoom є функція демонстрації екрану. Можна показати свій робочий стіл, браузер, підключити віртуальну дошку і вести на ній записи. Ця функція також знаходиться на нижній панелі і називається «Демонстрація екрану».

Демонстрація екрану в Зумі

У ній є кілька розділів, в яких можна вибрати, що саме ми будемо показувати:

  • Базовий. Це екран робочого столу, браузер, віртуальна дошка, екран телефону або запущені на ПК програми.
  • Розширені. Тут можна показати частину екрану, тільки звук ПК або зйомку з другої камери.
  • Файли. Тут відкривається доступ до файлообмінниках.

Мессенджер

Додаток Zoom ще можна використовувати як месенджер. Ця функція знаходиться у вкладці чат.

Чат в Zoom

У чаті можна відправляти повідомлення, файли або знімок з екрану. Також можна почати конференцію з людиною прямо з чату - аналогічно дзвінку одного в Скайп.

Порада : в загальних налаштуваннях Zoom поставте галочку напроти пункту «Автоматично копіювати URL запрошення після початку конференції». Тепер вам не доведеться спеціально шукати посилання, вона збережеться в буфер обміну і можна буде відразу скинути її в чат співробітникам.

Де знайти посилання на Zoom-конференцію

Також радимо включити функцію нагадування про майбутні конференції, час можна встановити будь-який.

Кiлькiсть переглядiв: 66

Коментарi